Do 24. 6.: Motorizacija s popustom -50 % za nakup nihajnih vrat in -10 % na preostali del lokacije.
Do 24. 6.: Motorizacija s popustom -50 % za nakup nihajnih vrat in -10 % na preostali del lokacije.
Moja košarica
Close Icon

image
Delete Icon
SKU :

S potrditvijo nakupov boste bremenjeni za znesek naročila.

V rezervaciji


Skupaj pred popustom

Code

-  €

Popust

-  €

Skupaj za plačilo (z DDV)


Naročiti Nadaljuj z nakupovanjem

ali

CGV
Hoortrade


  Prenesi PDF

Te splošne prodajne pogoje (v nadaljnjem besedilu »splošni pogoji poslovanja«) ponuja HOORTRADE, poenostavljena delniška družba s kapitalom 7.500 evrov, registrirana v trgovinskem registru v Lyonu pod številko 878 143 601 in s sedežem na naslovu 83/85 boulevard du parc de l'Artillerie v LYONU (69007) (v nadaljnjem besedilu »HOORTRADE«).

Na svoji spletni strani, ki je na voljo na URL-jih www.casanoov.fr/ - www.casanoov.be/ - www.casanoov.it/ - www.casanoov.es/ - www.casanoov.de/ - www.casanoov.nl/ - www.casanoov.pl/ - www.casanoov.lu/ - www.casanoov.pt/ - www.casanoov.at/ - www.casanoov.ie/ - www.casanoov.dk/ - www.casanoov.fi/ - www.casanoov.se/ - www.casanoov.co.uk/ - www.casanoov.cz/ - www.casanoov.gr/ - www.casanoov.hr/ - www.casanoov.hu/ - www.casanoov.lt/ - www.casanoov.lv/ - www.casanoov.ro/ - www.casanoov.si/ - www.casanoov.sk/, HOORTRADE ponuja prodajo izdelkov, namenjenih notranji in zunanji namestitvi (v nadaljevanju "izdelki"), vsakemu kupcu, fizični osebi, ki deluje za namene, ki ne spadajo v okvir njegove poklicne dejavnosti, in s stalnim prebivališčem na francoskem ozemlju ali v državi članici Evropske unije (v nadaljevanju »stranka«).

Vsaka stranka potrjuje, da je bila na čitljiv in razumljiv način seznanjena s temi splošnimi pogoji in odgovornostmi, kot tudi z vsemi informacijami, potrebnimi za izvajanje teh splošnih pogojev, v skladu s členi L.111-1 do L.111-8 in L.221-5 Zakonika o varstvu potrošnikov, pred sklenitvijo kakršne koli pogodbe z HOORTRADE.

1. UPORABA IN IZVRŠLJIVOST SPLOŠNIH POGOJEV

1.1 Ti splošni pogoji veljajo brez omejitev ali pridržkov za vsako naročilo izdelkov, ki jih stranka odda na spletno mesto.

1.2 Namen teh splošnih pogojev je opredeliti pogoje za naročanje izdelkov na spletnem mestu ter ustrezne pravice in obveznosti vsake od strank v okviru dobave izdelkov.

1.3 Če se stranki ne dogovorita drugače v pisni obliki, imajo ti splošni pogoji prednost pred vsemi nasprotnimi klavzulami, ki izhajajo iz splošnih pogojev, ki so bili predhodno pripravljeni in objavljeni na spletnem mestu. Uporabljajo se brez kakršnih koli drugih sporazumov.

1.4 Ti splošni pogoji se štejejo za sestavni in bistveni del pogodbe, sklenjene med podjetjem HOORTRADE in vsako od njegovih strank. Dostopni so kadar koli na spletnem mestu.

1.5 O teh splošnih pogojih se naročnik sistematično obvešča ob potrditvi naročila, kar pomeni popolno in brezpogojno sprejetje teh splošnih pogojev. To sprejetje je sestavljeno iz potrditve ustreznega polja, predvidenega v ta namen. Šteje se, da ima to polje enako vrednost kot lastnoročni podpis naročnika.

1.6 HOORTRADE si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni in/ali prilagodi te splošne pogoje. V tem primeru za stranko veljavno velja samo različica, ki velja na dan naročila na spletnem mestu.

1.7 Dejstva, da HOORTRADE v določenem trenutku ne uporablja nobene določbe teh splošnih pogojev, ni mogoče razlagati kot odpoved pravici do poznejšega sklicevanja nanje.

1.8 HOORTRADE vabi vsako stranko, da natančno prebere te splošne pogoje, jih natisne in/ali shrani na kateri koli trajni nosilec, preden odda naročilo izdelke na spletnem mestu.

2. USTVARJANJE / VODENJE OSEBNEGA RAČUNA STRANKE

2.1 Ustvarjanje in/ali vodenje osebnega računa stranke je nujen in obvezen predpogoj za potrditev naročila izdelkov na spletnem mestu.

2.2 Stranka lahko ustvari svoj osebni račun:

Od prvega obiska spletnega mesta ali kadar koli drugega med naslednjim obiskom spletnega mesta z zavihka, ki je za ta namen predviden in dostopen na vseh straneh spletnega mesta.

Ob oddaji naročila na spletnem mestu, potem ko so izbrali izdelke, ki jih želijo naročiti, in potrdili svojo "nakupovalno košarico".

2.3 Za ustvarjanje osebnega računa mora stranka izpolniti vse zahtevane podatke o sebi, pri čemer je navedeno, da nepopolnega ustvarjanja računa ni mogoče potrditi. Prijave, ki jo izbere stranka, ni mogoče spremeniti. V primeru napake mora stranka ponovno ustvariti račun, pri čemer je navedeno, da ni mogoče prenesti podatkov iz enega računa v drugega.

2.4 HOORTRADE v nobenem primeru ne more biti odgovoren za napako stranke v njenem e-poštnem sporočilu, ki je povzročila, da HOORTRADE ne prejme sporočil v zvezi s sledenjem njegovega naročila.

3. ODDAJA NAROČILA NA SPLETNEM MESTU

3.1 Vsa naročila izdelkov se izvajajo prek spleta prek spletnega mesta. HOORTRADE si prizadeva zagotoviti čim natančnejše vizualne elemente in opise izdelkov. Ker pa ti vizualni elementi in ponazoritvena besedila niso pogodbena, stranka v zvezi s tem ne more prevzeti odgovornosti podjetja HOORTRADE. Lahko obstajajo manjše razlike v barvi, velikosti ali teksturi med dobavljenim izdelkom in njegovo predstavitvijo na spletnem mestu, ki ne predstavljajo podlage za pritožbo, povračilo ali nadomestilo, če takšne razlike ne vplivajo na normalno uporabo izdelka.

3.2 Stranka se zavezuje, da bo pred oddajo naročila natančno prebrala navodila za montažo zadevnega izdelka, ki so dostopna na spletnem mestu. To obvestilo je edini verodostojen dokument v zvezi z dimenzijami in tehničnimi specifikacijami izdelkov.

3.3 HOORTRADE ne sprejema nobenih naročil za izdelke po meri, ki niso predstavljeni na spletnem mestu.

3.4 Pod pogojem, da je HOORTRADE izrecno predlagan na spletnem mestu, lahko stranka:

Prednaročite izdelek, ki ga ni na zalogi in je v postopku obnavljanja.

Naročite izdelek na zalogi. V teh dveh primerih mora stranka plačati celoten znesek naročila na spletnem mestu v času naročila ali prednaročila.

V teh dveh primerih mora stranka plačati celoten znesek naročila na spletnem mestu v času naročila ali prednaročila.

3.5 Stranka neposredno na spletnem mestu izbere izdelke, ki jih želi naročiti, in lahko kadar koli dostopa do strani »Moja košarica«, da si ogleda izbrane izdelke in jih potrdi za oddajo naročila.

3.6 Stranka se mora v vsakem primeru prijaviti v svoj osebni račun, če tega ni storil prej ali, če tega ni storil, ustvariti račun, da lahko odda svoje naročilo na spletnem mestu. Kot del dokončanja naročila bodo morali predložiti dodatne podatke o svoji telefonski številki, da bi olajšali naročanje za dostavo svojih izdelkov, kot tudi naslov za dostavo in naslov za izstavitev računa naročila. V zvezi s tem kupec ne sme zahtevati dostave naročenih izdelkov v državi, ki ni država, v kateri je ustvaril svoj osebni račun. Nekatera mesta ali občine so izključene iz dostave (glej Prilogo 2 teh splošnih pogojev). V vsakem primeru morajo biti vsa naročila ustrezno izpolnjena in morajo vsebovati te podatke, ki so nujno potrebni za naročilo. Naročnik je odgovoren za resničnost, pravilnost in ustreznost posredovanih podatkov. Zato HOORTRADE ne more biti odgovoren v primeru zamude pri dostavi zaradi netočnega ali nepopolnega naslova za dostavo.

3.7 Naročnik lahko pred plačilom spremeni, popravi, dopolni ali celo prekliče svoje naročilo, dokler ni potrjeno na strani s povzetkom naročila.

3.8 Pred potrditvijo naročila mora naročnik prebrati te splošne pogoje in jih sprejeti v celoti in brez pridržkov.

3.9 Po potrditvi naročila in podatkov o dostavi mora kupec izbrati način plačila za svoje naročilo v prostoru, rezerviranem za ta namen, dodati kodo za popust, ki jo ima, in nato potrditi plačilo.

3.10 Pogodba je dokončno sklenjena med HOORTRADE in stranko, ko stranka prejme potrditev naročila. Ta potrditev naročila vsebuje te splošne pogoje poslovanja v formatu PDF. Končnega naročila naročnik ne sme v celoti ali delno preklicati, razen z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, predvidene v 7. členu. Zato se mora stranka v primeru napake v naročilu ali dvojnika obrniti na HOORTRADE, ki lahko omogoči umik naročila pred dostavo. V takem primeru bo stranka plačala provizijo za dvig, določeno v odstavku 7.

3.11 Vsako zahtevo v zvezi z naročilom je treba poslati podjetju HOORTRADE prek kontaktnega obrazca, namenjenega temu namenu na spletnem mestu, ki je dostopen prek osebnega računa stranke.

4. CENE IN PLAČILNI POGOJI

CENE IZDELKOV

4.1 Dostop do spletnega mesta in predstavitev izdelkov sta brezplačna. Slednji bo plačal samo naročilo enega ali več izdelkov.

4.2 Veljavne cene so tiste, ki veljajo na dan naročila na spletnem mestu s strani stranke.

4.3 Cene izdelkov in morebitni dodatni stroški, povezani z naročilom, so na jasen in razumljiv način navedeni v povzetku naročila. Pred oddajo naročila mora naročnik potrditi ta povzetek.

4.4 S potrditvijo naročila stranka priznava in sprejema ceno, navedeno za izdelek v času nakupa, kot trdno in dokončno. Kakršna koli naknadna sprememba cen na spletnem mestu, navzgor ali navzdol, ne bo vplivala na naročila, ki so že bila potrjena. Zahteva za vračilo kupnine ne bo sprejeta v primeru nove cene, nižje ali višje, za izdelke na spletnem mestu. Naročnik je dolžan plačati ceno, potrjeno ob naročilu.

PLAČILNI POGOJI

4.5 Cene se zaračunavajo na podlagi stopenj, ki veljajo v času naročila. Račun, ki povzema vse izdelke, ki jih je naročil kupec, in njihove stroške, bo sistematično poslan naročniku.

4.6 Stranka bo plačala ceno svojega naročila neposredno na spletnem mestu v skladu z načinom in načinom plačila, ki ga je izbral ob oddaji naročila, v skladu s postopkom, predvidenim v ta namen. Glede na državo prebivališča stranke HOORTRADE stranki ponuja različne načine plačila:

V primeru plačila naročila ali prednaročila s CB / Mastercard / Visa / PayPal / SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS / FINTECTURE se stranka bremeni ob oddaji naročila ali prednaročila.

V primeru plačila naročila ali prednaročila s plačilno rešitvijo v 3 ali 4 obrokih s kreditno kartico, storitev, ki jo zagotavlja ALMA (Alma SAS), ki se nahaja na naslovu 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine in je registrirana v registru trgovin in družb Nanterre pod številko 839 100 575, se stranki takoj zaračuna prvo mesečno plačilo ob oddaji naročila ali prednaročila. Odvisno od izbrane rešitve se mesečna plačila bremenijo vsak mesec, na datum obletnice podpisa prodajne pogodbe, do celotnega povračila, določenega v času potrditve naročila. HOORTRADE na noben način ne deluje kot posojilodajalec v smislu člena L.311-1 Zakonika o varstvu potrošnikov. Vsaka zavrnitev družbe Alma, da odobri dobropis za naročilo, lahko povzroči preklic naročila. Vsaka prekinitev splošnih pogojev, ki zavezujejo stranko in družbo HOORTRADE, bo povzročila prekinitev splošnih pogojev poslovanja ali kreditne pogodbe med družbo Alma in stranko. Plačilo v treh / štirih obrokih je mogoče preko našega partnerja Alma. Varnost plačil zagotavlja ALMA in njeni ponudniki storitev. Vsa plačila so zaščitena s 3D Secure. Znesek nakupa: Samo nakupi med 50 € in 4000 € so upravičeni do plačila z Alma pristojbinami: S plačilom v več obrokih pri Almi stranka plača stroške pravnega upravljanja, ki so navedeni ob oddaji naročila. Alma je upravljavec teleplačil in izdaja elektronsko potrdilo, ki bo služilo kot dokazilo o znesku in datumu transakcije v skladu z določbami člena 1316 in naslednjih civilnega zakonika.

Znesek je delno plačan s posojilom, ki ga je odobrila Alma SAS, plačilna institucija in finančna družba, ki jo je ACPR odobril pod številko 17408 - koda IPC. V skladu s členom L.312-50 zakonika o varstvu potrošnikov se kupcu v primeru plačila v več obrokih, vključno s plačilom varščine, izda potrdilo na papirju ali drugem trajnem nosilcu podatkov, ki je enakovredno računu in vsebuje popolno reprodukcijo naslednjih določb (členi L. 312-52, L. 312-53 in L. 341-10 zakonika o varstvu potrošnikov): Člen L312-52: Pogodba o prodaji ali opravljanju storitev preneha po samem zakonu brez nadomestila: 1° če posojilodajalec v sedmih dneh po tem, ko je posojilojemalec sprejel kreditno pogodbo, ni obvestil prodajalca o odobritvi kredita; 2. Ali če je kreditojemalec uveljavil svojo pravico do odstopa od pogodbe v roku iz člena L. 312-19. Če pa posojilojemalec z izrecno zahtevo zahteva takojšnjo dobavo ali dobavo blaga ali opravljanje storitev, uveljavljanje pravice do odstopa od kreditne pogodbe samodejno ne pomeni prekinitve pogodbe o prodaji ali opravljanju storitev, razen če se to zgodi v treh dneh po tem, ko kreditojemalec sprejme kreditno pogodbo. Pogodba se ne odpove, če kupec pred iztekom rokov iz tega člena plača v gotovini. Člen L. 312-53: V primeru odpovedi pogodbe o prodaji ali opravljanju storitev iz člena L. 312-52 prodajalec ali ponudnik storitev na preprosto zahtevo povrne vsak znesek, ki bi ga kupec plačal pred ceno. Člen L. 341-10: V primeru odpovedi pogodbe o prodaji ali opravljanju storitev iz člena L. 312-53 se osmi dan po zahtevi za povračilo zneska, ki ga je kupec plačal vnaprej, za ta znesek po samem zakonu obračunajo obresti po stopnji zakonite obresti, povečane za polovico.

4.7 Stranka je obveščena, da za vsako plačilo HOORTRADE uporablja varen plačilni sistem, ki ga upravljata pooblaščena ponudnika plačil CHECKOUT in PayPal.

4.8 Neplačilo na datum zapadlosti bo samodejno povzročilo začasno prekinitev ali razveljavitev naročila stranke brez predhodnega obvestila zakona in po samem zakonu, brez poseganja v kakršen koli drug potek dejanja.

POSEBNE PONUDBE IN PROMOCIJSKE KODE

4.9 Posebne ponudbe in promocijske kode (v nadaljevanju »ponudbe«) so začasne ugodnosti, ki so na voljo strankam, da lahko izkoristijo popuste ali dodatne ugodnosti pri nakupu izdelkov ali storitev. Te ponudbe, predstavljene na spletnem mestu, so veljavne, dokler so vidne. Pogoji uporabe, veljavnost in vrednost ponudb se razlikujejo. Za kakršna koli vprašanja v zvezi z uporabo ponudb se lahko stranka obrne na HOORTRADE prek kontaktnega obrazca, ki je na voljo na njegovi spletni strani.

Uporaba ponudb

4.10 Ponudbe veljajo samo enkrat na naročilo in veljajo za vse upravičene izdelke. Da bi bila ponudba potrjena ob nakupu, mora kupec izpolnjevati pogoje, ki so potrebni za uporabo ponudbe: najnižja cena, izbrani artikel, število artiklov itd.

Kumulativne ponudbe

4.11 Če ni drugače navedeno, ponudb ni mogoče kombinirati z drugimi ponudbami.

Umik in vračilo

4.12 Potrditev in plačilo naročila pomeni, da stranka v celoti in brez pridržkov sprejme ceno. Stranka v nobenem primeru ne sme zahtevati vračila svojega naročila, če potrdi naročilo, ne da bi bila ponudba upoštevana.

4.13 V primeru odstopa od nakupa, opravljenega s ponudbo, bo vračilo upoštevalo le znesek, ki ga je stranka dejansko plačala po uporabi ponudbe. Ponudba, uporabljena v času naročila, ne bo za večkratno uporabo in se bo po uporabi štela za poteklo.

Sprememba in preklic ponudb

4.14 HOORTRADE si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni ali prekliče katero koli ponudbo brez predhodnega obvestila. Spremembe ponudbe ne veljajo za naročila, ki so bila že oddana pred spremembo.

5. DOSTAVA IZDELKA

5.1 Izdelki, naročeni na spletnem mestu, so dostavljeni z vsemi ustreznimi navodili za uporabo in namestitev. Ti dokumenti se lahko pošljejo tudi naročniku na njegovo zahtevo. Naročnik je obveščen, da so v primeru naročila izdelka, dobavljenega v več paketih, ustrezna navodila vključena samo v enega od dostavljenih paketov.

5.2 Stranka je obveščena, da so izdelki dostavljeni prek prevoznika, ki je pooblaščen za ta namen. Dostava je brezplačna.

5.3 Če ni drugače navedeno na spletnem mestu med postopkom naročanja ali v opisu naročenih izdelkov (zlasti v primeru rezervacije ali prednaročila izdelka), se HOORTRADE zavezuje, da bo omenjene izdelke poslal v 3 do 5 delovnih dneh od potrditve naročila, pod pogojem, da med naročilom ne pride do nepravilnosti (napačen naslov, podvojeno naročilo, stik preko kontaktnega obrazca itd.) Dobavni roki, objavljeni na spletnem mestu, so v skladu s prakso naših pooblaščenih prevoznikov, lahko se podaljšajo v primeru nenavadne nepravilnosti med dostavo (odsotnost stranke, napačen naslov, izjemne razmere itd.). V vsakem primeru bodo naročeni izdelki, razen prednaročil, dostavljeni v največ tridesetih (30) dneh od sklenitve pogodbe s stranko. Prednaročila zagotavljajo, da kupec rezervira zalogo blaga v tranzitu. Naročnik je seznanjen, da se bo v primeru prednaročila dobavni rok podaljšal. Dobavni roki so izraženi v delovnih dneh in so navedeni samo v informativne namene. Nobena dostava, opravljena v tem tridesetdnevnem (30) obdobju, razen prednaročil, ne predstavlja podlage za zahtevek, zahtevo za vračilo ali odškodnino.

5.4 Dostava se izvede na naslov, ki ga navede stranka. HOORTRADE nima možnosti spremembe naslova po potrditvi naročila. Kakršna koli odsotnost naročnika med dogovorjenim terminom za dostavo, dogovorjenim s prevoznikom, tudi v primeru napake v naslovu za dostavo in/ali težav pri doseganju stranke, bo enakovredna zavrnitvi stranke, da prevzame izdelke. V takem primeru ima HOORTRADE pravico, da stranki zaračuna vse ali del dodatnih stroškov, povezanih s potrebo po novi dobavi izdelkov, o katerih bo stranka vnaprej obveščena

5.5 V primeru, da stranka ne prejme naročenih izdelkov, brez utemeljitve napake, ki jo je mogoče pripisati podjetju HOORTRADE, si HOORTRADE pridržuje pravico, da stranki zaračuna stroške za ponovni poskus dostave ali vračila, izračunane v skladu z razporedom stroškov vračila, predvidenim v členu 7.7.

5.6 Naročitelj mora ob dostavi nemudoma preveriti število dostavljenih paketov in njihovo stanje. Naročnik lahko zavrne paket ob dostavi, če opazi anomalijo v zvezi z dostavo (poškodba, poškodovan ali odprt paket, poškodovan ali poškodovan izdelek itd.). V primeru, da paket manjka v dostavi, mora kupec to navesti na dobavnici, navesti referenco manjkajočega paketa, in prevzeti druge pakete. Stranka ima nato rok treh (3) dni, da potrdi to škodo prevozniku in o tem obvesti HOORTRADE s priporočenim pismom s povratnico. V nasprotnem primeru prevoznik ne more biti odgovoren. Če so bili izdelki, ki jih je naročil naročnik, poškodovani ali poškodovani med prevozom do dogovorjenega kraja dostave ali v odsotnosti enega ali več paketov, mora naročnik ob dostavi nujno navesti kakršno koli koristno, natančno in utemeljeno rezervacijo na dobavnici, ki mu jo predloži prevoznik. Ti pridržki morajo biti oblikovani jasno in podrobno (navedba manjkajočih ali poškodovanih tovorkov in zadevno število med dostavljenimi paketi, opis težave, ki je nastala, in posledične škode). Splošne formulacije, kot so "ob odpiranju" ali "predmet preverjanja ali popisa embalaže", ne predstavljajo natančnih in utemeljenih pridržkov, kot jih pričakuje HOORTRADE, in nimajo nobene vrednosti.

5.7 Stranka je ustrezno obveščena, da niti prevoznik niti HOORTRADE nista odgovorna za prejem paketov s strani osebe, ki jo pooblasti stranka in ki sprejme dostavo brez rezervacije. HOORTRADE mora biti v vsakem primeru čim prej obveščen o takšni situaciji, da lahko stopi v stik z zadevnim prevoznikom in določi nadaljnje ukrepanje v zvezi z dostavljenim naročilom. Stranka se zato prosi, da dokumentira težave, s katerimi se je srečal (fotografija, komentarji na dobavnici), da bi olajšal obdelavo vračil pri prevozniku. V odsotnosti pridržka, izraženega v času dostave, kupec potrjuje, da je prejel izdelke v skladu s svojim naročilom in v navidezno dobrem stanju, brez poseganja v to, da se stranka naknadno sklicuje na veljavna zakonska jamstva, pod pogojem, da so izpolnjeni zahtevani pogoji.

5.8 Če je strankin paket vrnjen podjetju HOORTRADE zaradi nepravilnosti ali poškodbe, bo HOORTRADE po prejemu vrnjenega paketa stopil v stik s stranko in zahteval nadaljnje ukrepanje v zvezi z njegovim naročilom. Če je naročnik pomotoma zavrnil paket, lahko zahteva vračilo z vnaprejšnjim plačilom stroškov v zvezi z novo pošiljko. Te stroške je treba plačati tudi za naročila, za katera so bili stroški pošiljanja v času naročila brezplačni.

5.9 Vsaka zamuda pri dobavi glede na datum ali rok, ki je bil naročniku naveden v času naročila, ali, če v času naročila ni datuma ali roka, daljši od trideset (30) dni od sklenitve pogodbe, lahko povzroči preklic prodaje na pobudo naročnika, na pisno zahtevo naročnika s priporočenim pismom s povratnico, če po naročilu HOORTRADE za dostavo ni izpolnil. Naročniku bodo nato povrnjeni vsi plačani zneski, najpozneje v štirinajstih (14) dneh od datuma odpovedi pogodbe. Ta klavzula se ne uporablja, če je zamuda pri dostavi posledica višje sile.

6. INVENTAR PRED MONTAŽO

Po dostavi naročila in pred kakršno koli zahtevo za poprodajne storitve HOORTRADE mora stranka zagotoviti, da je preverila vse dele, ki jih vsebujejo dostavljeni paketi, v največ štirinajstih (14) koledarskih dneh. To popolno preverjanje je nujno, da se omeji večkratno zatekanje k poprodajnim storitvam HOORTRADE in tako HOORTRADE omogoči, da se odzove na zahtevo stranke naenkrat in čim prej. V nasprotnem primeru se lahko odzivni časi podjetja HOORTRADE podaljšajo.

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

7.1 Stranka ima na voljo štirinajst (14) dni od prejema izdelkov, da lahko uveljavlja svojo pravico do odstopa od pogodbe pri družbi HOORTRADE v skladu z veljavnimi zakonskimi pogoji, navedenimi v Kodeksu varstva potrošnikov, ne da bi morala utemeljiti kakršen koli razlog ali plačati kakršne koli kazni, razen stroškov vračila iz člena 7.7.

Če želi stranka uveljaviti svojo pravico do odstopa od pogodbe za izdelke, kupljene med paketno promocijsko ponudbo, ki se razume kot dodelitev prednosti (brezplačno, znižanje cene) za enega ali več izdelkov, ki je pogojena z nakupom glavnega izdelka, lahko to pravico uveljavlja le v skladu z naslednjimi pogoji:

Ponudba z brezplačno dostavo sekundarnega izdelka:

V primeru odstopa od pogodbe v zvezi z vsemi izdelki, ki sestavljajo ponudbo, bo stranki povrnjena polna dejansko plačana cena;

V primeru odstopa, ki se nanaša samo na glavni izdelek, bo stranka morala (i) vrniti ponujeni sekundarni izdelek ali (ii) plačati njegovo enoto vrednosti sekundarnega izdelka pred prijavo;

V primeru odstopa od pogodbe, ki se nanaša samo na sekundarni izdelek, stranka potrjuje, da ji ne bo dolgovano vračilo, saj je bil ta izdelek zagotovljen brezplačno.

Ponudba za znižanje cene (popust) sekundarnega izdelka:

V primeru odstopa od pogodbe v zvezi z vsemi izdelki, ki sestavljajo ponudbo, bo stranki povrnjena polna dejansko plačana cena;

V primeru odstopa od pogodbe, ki se nanaša samo na enega od izdelkov, ki sestavljajo ponudbo, bo stranki povrnjena le cena, ki je bila dejansko plačana za zadevni izdelek.

7.2 Če namerava stranka uveljaviti svojo pravico do odstopa od pogodbe, mora obvestiti HOORTRADE o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe, sklenjene s pošiljko, pred iztekom zgoraj navedenega obdobja:

Z obrazcem, ki je priložen tem splošnim pogojem, v Dodatku 1 in poslan po pošti s potrdilom o prejemu ali prek kontaktnega obrazca, ki je na voljo na območju za stranke spletnega mesta.

Katera koli druga izrecna, nedvoumna izjava, ki izraža pripravljenost za umik (npr. pismo, poslano s priporočeno pošto s povratnico prejema).

7.3 V vsakem primeru mora stranka izraziti nedvoumno in nedvoumno željo po odstopu.

7.4 Ko HOORTRADE prejme pravilno izpolnjen obrazec za dvig, bo stranki nemudoma poslal potrdilo o prejemu umika na trajnem mediju na e-poštni naslov, ki ga je stranka navedla ob oddaji naročila.

7.5 Vsako vrnitev izdelka s strani stranke HOORTRADE pred prejemom potrdila o prejemu in/ali pisnega potrdila HOORTRADE, v katerem je naveden kraj/mesto, kamor je treba ta izdelek vrniti, bo HOOTRADE zavrnil in vrnil pošiljatelju.

7.6 V vsakem primeru je stranka dolžna vrniti izdelke družbi HOORTRADE ali kateri koli drugi osebi, ki jo določi družba HOORTRADE, brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v štirinajstih (14) dneh po sporočilu o svoji odločitvi o odstopu. V vsakem primeru mora stranka vrniti zadevni izdelek (izdelke) HOORTRADE v embalaži, ki je dovolj primerna, da zagotovi njihovo zaščito med prevozom in sprejemljiva z vidika prevoznika ter v stanju, v katerem so bili prejeti, skupaj s poslanimi navodili in/ali kakršnimi koli dodatki in/ali katerim koli drugim dokumentom, ki je bil prvotno predložen.

7.7 Stranka lahko vrne izdelke HOORTRADE na lastna sredstva in na lastne stroške, pod pogojem, da predhodno izpolni zgoraj navedene odstopne formalnosti. Vendar in glede na naravo izdelkov HOORTRADE stranki ponuja storitev vračila izdelkov zaradi njihove prostornine in / ali teže. Stroški vračila izdelkov se razlikujejo glede na težo paketa in državo, navedeno v naslovu za dostavo naročila (glejte spodnjo tabelo).

CONA 1: Francija

CONA 2: Nemčija, Združeno kraljestvo, Belgija, Nizozemska, Luksemburg

CONA 3: Italija, Španija, Poljska, Avstrija, Portugalska, Češka

CONA 4: Danska, Irska, Hrvaška, Madžarska, Litva, Latvija, Slovenija, Slovaška

CONA 5: Finska, Švedska, Grčija, Romunija

TEŽA PAKETA DO (v kg) POVRATNI STROŠKI POŠILJANJA S PAKETOM Z DDV (CONA 1) POVRATNI STROŠKI POŠILJANJA S PAKETOM Z DDV (CONA 2) POVRATNI STROŠKI POŠILJANJA S PAKETOM Z DDV (CONA 3) POVRATNI STROŠKI POŠILJANJA S PAKETOM Z DDV (CONA 4) POVRATNI STROŠKI POŠILJANJA S PAKETOM Z DDV (CONA 5)
< 1 9 € 10 € 11 € 12 € 13 €
1 23 € 32 € 34 € 38 € 41 €
2 23 € 33 € 35 € 39 € 42 €
3 24 € 33 € 35 € 39 € 42 €
4 24 € 33 € 35 € 39 € 42 €
5 24 € 34 € 36 € 40 € 43 €
6 24 € 34 € 36 € 40 € 43 €
7 25 € 34 € 36 € 40 € 43 €
8 25 € 35 € 37 € 41 € 44 €
9 25 € 35 € 37 € 41 € 44 €
10 25 € 35 € 37 € 41 € 44 €
11 26 € 36 € 38 € 42 € 45 €
12 26 € 36 € 38 € 42 € 45 €
13 26 € 36 € 38 € 42 € 45 €
14 26 € 37 € 39 € 43 € 46 €
15 26 € 37 € 39 € 43 € 46 €
16 27 € 37 € 39 € 43 € 46 €
17 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
18 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
19 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
20 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
21 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
22 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
23 27 € 39 € 41 € 45 € 48 €
24 27 € 39 € 41 € 45 € 48 €
25 27 € 39 € 41 € 45 € 48 €
26 27 € 40 € 42 € 46 € 49 €
27 28 € 40 € 42 € 46 € 49 €
28 28 € 40 € 42 € 46 € 49 €
29 28 € 41 € 43 € 47 € 50 €
30 28 € 41 € 43 € 47 € 50 €

Vsako koristno preverjanje v vsakem primeru opravi HOORTRADE ob prejemu izdelkov. Da bi lahko HOORTRADE izvedel potrebne preglede in upravljal svojo zahtevo za umik v optimalnih pogojih, HOORTRADE močno priporoča, da stranki pred pošiljanjem pošlje fotografijo vrnjenih izdelkov in paketov. HOORTRADE prosi stranko, da odstrani odhodne transportne nalepke s paketov.

V skladu s pravnim okvirom pravice do odstopa od pogodbe si HOORTRADE pridržuje pravico, da stranko pozove na odgovornost v primeru amortizacije izdelkov, ki so posledica manipulacij, ki niso potrebne za ugotovitev narave, lastnosti in pravilnega delovanja teh izdelkov. Če je takšna amortizacija zabeležena ob vračilu izdelkov, lahko HOORTRADE za vsak primer posebej upraviči amortizacijo vrednosti izdelka na strankino povračilo v skladu z napačnimi manipulacijami, za katere je odgovoren slednji.

7.8 V primeru, da stranka uveljavlja svojo pravico do odstopa od pogodbe, bo celoten znesek, ki ga je plačala stranka, stranki povrnil HOORTRADE brez nepotrebnega odlašanja, v štirinajstih (14) dneh od datuma, ko je HOORTRADE obveščen o odločitvi stranke za odstop. Ustrezni stroški vračila se odštejejo od vrnjenega zneska. To vračilo se lahko odloži, dokler izdelki niso prevzeti ali dokler potrošnik ne predloži dokazila o odpremi teh izdelkov s fotografijo izdelka in paketa, kar nastopi prej. Povračilo bo izvedeno z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri oddaji naročila, razen če se naročnik izrecno strinja z uporabo drugega plačilnega sredstva in pod pogojem, da vračilo ne povzroči nobenih stroškov za naročnika.

8. GARANCIJA IZDELKA

Pravna jamstva

"Potrošnik ima na voljo dve leti od dobave blaga, da pridobi izvajanje zakonske garancije za skladnost v primeru pojava neskladnosti. V tem obdobju mora potrošnik dokazati le obstoj neskladnosti, ne pa tudi datuma, ko se je pojavila.

Kadar pogodba o prodaji blaga določa neprekinjeno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje več kot dve leti, se pravno jamstvo uporablja za to digitalno vsebino ali digitalno storitev v celotnem obdobju dobave. V tem obdobju mora potrošnik dokazati le obstoj neskladnosti, ki vpliva na digitalno vsebino ali digitalno storitev, in ne datuma, ko se je pojavila.

Zakonsko jamstvo za skladnost vključuje obveznost strokovnjaka, če je to primerno, da zagotovi vse posodobitve, potrebne za ohranitev skladnosti nepremičnine.

Zakonsko jamstvo za skladnost daje potrošniku pravico, da blago popravi ali zamenja v tridesetih dneh od svoje zahteve, brezplačno in brez večjih nevšečnosti.

Če je izdelek popravljen v okviru zakonske garancije za skladnost, je potrošnik upravičen do šestmesečnega podaljšanja prvotne garancije.

Če potrošnik zahteva popravilo blaga, prodajalec pa naloži zamenjavo, se zakonsko jamstvo za skladnost podaljša za obdobje dveh let od datuma zamenjave blaga.

Potrošnik lahko doseže znižanje kupnine z zadržanjem blaga ali odstopi od pogodbe z povračilom blaga v celoti proti vračilu blaga, če: 1° podjetnik zavrne popravilo ali zamenjavo blaga; 2. popravilo ali zamenjava premoženja se opravi po tridesetih dneh; 3. Popravilo ali zamenjava blaga potrošniku povzroča velike nevšečnosti, zlasti če potrošnik dokončno nosi stroške prevzema ali odstranitve neskladnega blaga ali če nosi stroške namestitve popravljenega ali zamenjave blaga; 4. Neskladnost nepremičnine se nadaljuje kljub neuspešnemu poskusu prodajalca, da bi jo uskladil.

Potrošnik je upravičen tudi do znižanja cene blaga ali do odstopa od pogodbe, če je neskladnost tako resna, da upravičuje takojšnje znižanje kupnine ali odstop od pogodbe. Potrošniku v tem primeru ni treba predhodno zahtevati popravila ali zamenjave blaga.

Potrošnik nima pravice do preklica prodaje, če je neskladnost manjša. Vsako obdobje imobilizacije nepremičnine z namenom popravila ali zamenjave začasno prekine garancijo, ki je trajala do dobave obnovljenega predmeta. "Zgoraj navedene pravice izhajajo iz uporabe členov L. 217-1 do L. 217-32 zakonika o varstvu potrošnikov.

Prodajalec, ki v slabi veri ovira izvajanje zakonske garancije za skladnost, se kaznuje z civilno globo v višini največ 300.000 evrov, ki se lahko poveča na 10% povprečnega letnega prometa (člen L. 241-5 zakonika o varstvu potrošnikov).

Potrošnik je upravičen tudi do zakonske garancije za skrite napake v skladu s členi od 1641 do 1649 civilnega zakonika, in sicer za obdobje dveh let od odkritja napake. Ta garancija daje imetniku pravico do znižanja cene, če je izdelek obdržan, ali do celotnega povračila ob vračilu artikla.

8.1 Za vse izdelke, pridobljene na spletnem mestu, veljajo naslednja pravna jamstva, ki jih določata civilni zakonik in zakonik o varstvu potrošnikov.

8.2 Stranka pa je ustrezno obveščena, da kakršna koli sprememba, rezanje ali prilagajanje enega ali več delov dobavljenih izdelkov preprečuje uporabo s tem povezanih zakonskih garancij, opredeljenih spodaj.

Zakonsko jamstvo za skladnost

8.3 V skladu s členi L.217-3 in naslednjimi zakonika o varstvu potrošnikov "prodajalec dobavi blago, ki je v skladu s pogodbo in merili iz člena L.217-5" in "je odgovoren za vsako neskladnost, ki obstaja v času dobave blaga v smislu člena L. 216-1, ki se pojavi v dveh letih po dobavi". Prodajalec "je v istih obdobjih odgovoren tudi za kakršno koli neskladnost, ki izhaja iz embalaže, navodil za montažo ali namestitve, če mu je bila ta zaračunana s pogodbo ali je bila izvedena na njegovo odgovornost, ali če je nepravilna namestitev, ki jo je izvedel potrošnik, kot je določeno v pogodbi, posledica vrzeli ali napak v navodilih za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec". Jamstvo za skladnost se lahko uveljavlja, če na dan prevzema izdelka obstaja napaka.

8.4. V skladu s členom L.217-4 zakonika o varstvu potrošnikov se šteje, da je izdelek v skladu s pogodbo:

"1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti, zlasti glede funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti ali katere koli druge značilnosti, določene v naročilu;

2. primerna je za vsako posebno uporabo, ki jo želi potrošnik in ki jo je prodajalec seznanil najpozneje ob sklenitvi pogodbe in ki jo je ta sprejel;

3. dobavljeno je z vsemi dodatki in navodili za vgradnjo, ki jih je treba dobaviti v skladu s pogodbo;

4. Posodablja se v skladu s pogodbo. ».

Poleg tega se izdelek šteje za skladnega, če izpolnjuje merila iz člena L.217-5 zakonika o varstvu potrošnikov:

"1. Primeren je za običajno pričakovano uporabo za blago iste vrste, ob upoštevanju, kadar je to primerno, vseh določb prava Unije in nacionalnega prava ter vseh tehničnih standardov ali, če takih tehničnih standardov ni, posebnih kodeksov ravnanja, ki se uporabljajo za zadevni sektor

2. če je to primerno, ima lastnosti, ki jih je prodajalec potrošniku predstavil v obliki vzorca ali modela pred sklenitvijo pogodbe;

3. Kadar je primerno, se digitalni elementi, ki jih vsebuje, zagotovijo v skladu z najnovejšo različico, ki je na voljo v času sklenitve pogodbe, razen če se stranki ne dogovorita drugače;

4. kjer je primerno, je dobavljen z vsemi dodatki, vključno z embalažo, in navodili za namestitev, ki jih potrošnik lahko upravičeno pričakuje;

5. Kadar je to primerno, se mu zagotovijo posodobitve, ki jih potrošnik lahko upravičeno pričakuje v skladu z določbami člena L. 217-19;

6. Ustreza količini, kakovosti in drugim značilnostim, vključno z vidika trajnosti, funkcionalnosti, združljivosti in varnosti, ki jih lahko potrošnik upravičeno pričakuje za blago iste vrste, ob upoštevanju narave blaga in javnih izjav, ki jih poda prodajalec s strani katere koli osebe, ki je višja v pogodbeni verigi, ali oseba, ki deluje v njihovem imenu, vključno z oglaševanjem ali označevanjem. ».

8.5. Če ni dokaza o nasprotnem, se v času dobave domneva, da je neskladnost novega blaga, ki se pojavi v štiriindvajsetih (24) mesecih po dobavi blaga, če ni dokaza o nasprotnem, razen če je ta domneva nezdružljiva z naravo blaga ali ugotovljeno napako.

8.6 Vendar v skladu s členom L.217-7 zakonika o varstvu potrošnikov ta domneva ne velja, če je "nezdružljiva z naravo [izdelka] ali domnevno neskladnostjo". V zvezi s tem lahko HOORTRADE analizira sporni izdelek, da ugotovi, ali je ugotovljena napaka obstajala na dan dostave izdelka stranki. Vendar pa bo po zakonskem roku naročnik moral dokazati, da je napaka obstajala v času prevzema izdelka.

8.7 Da bi HOORTRADE lahko ovrgel domnevo o skladnosti, je treba vsaki zahtevi za zamenjavo ali popravilo neskladnih izdelkov na podlagi zakonitega jamstva za skladnost priložiti fotografije, da se olajša obdelava zahtevka in da se podjetju HOORTRADE omogoči potrebne ugotovitve.

8.8 V skladu s členom L.217-8 zakonika o varstvu potrošnikov "ima potrošnik v primeru neskladnosti pravico, da se blago uskladi s popravilom ali zamenjavo ali, če tega ni, do znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe". Vendar člen L217-12 zakonika o varstvu potrošnikov določa, da "prodajalec ne sme ravnati po izbiri potrošnika, če je zahtevana skladnost nemogoča ali povzroča nesorazmerne stroške, zlasti glede: 1. vrednosti blaga v odsotnosti neskladnosti; 2. obseg neskladnosti; in 3. možnost izbire druge izbire brez večjih nevšečnosti za potrošnika. Prodajalec lahko zavrne uskladitev nepremičnine, če je to nemogoče ali ima za posledico nesorazmerne stroške, zlasti v zvezi s 1° in 2°". ». HOORTRADE se zavezuje, da bo stranki ponudil prednost in dal prednost zamenjavi neskladnih delov izdelka. Zamenjava izdelka se bo štela za prvo sredstvo v primeru očitne nezmožnosti skladnosti s popravilom blaga.

8.9. Stranka ne sme zahtevati znižanja nakupne cene izdelka ali preklica prodaje proti povračilu cene, če se skladnost zgodi dlje kot trideset (30) dni po zahtevi stranke, če je prekoračitev tega roka mogoče pripisati stranki, zlasti zaradi tega, ker se ni odzvala na zahteve HOORTRADE za obdelavo njene zahteve.

8.10. V skladu s členom L. 217-3 francoskega zakonika o varstvu potrošnikov za tožbo, ki izhaja iz neskladnosti, velja zastaralni rok iz člena 2224 in naslednjih francoskega civilnega zakonika.

8.11 Zakonsko jamstvo za skladnost velja neodvisno od kakršne koli odobrene komercialne garancije.

Zakonsko jamstvo za skrite napake

8.12 V skladu s členi 1641 do 1649 civilnega zakonika lahko kupec zahteva uveljavljanje garancije za prikrite napake, če se predstavljene napake niso pojavile ob nakupu, so bile pred nakupom in so dovolj resne (napaka mora bodisi povzročiti, da izdelek ni primeren za uporabo, za katero je predviden, ali zmanjšati to uporabo do takšnega obsega, da kupec izdelka ne bi kupil ali ga ne bi kupil v takem času). ceno, če bi vedel za napako).

8.13 Pritožbe ali zahteve za povračilo stroškov za izdelek, ki ni skladen, je treba vložiti po pošti ali prek kontaktnega obrazca, ki je namenjen temu namenu in je dostopen na spletnem mestu iz območja za stranke. Kupcu bo znesek naročila povrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno za prvotno transakcijo. Stroške postopka vračila (zlasti stroške vračila zadevnega izdelka) bo še naprej nosila družba HOORTRADE.

8.14 V primeru odkritja skrite napake si HOORTRADE prizadeva, kolikor je to mogoče, dati prednost zamenjavi okvarjenega dela ali izdelka, da bi zagotovil hitro in učinkovito rešitev težave. Kljub temu si stranka v skladu s členom 1644 civilnega zakonika pridržuje pravico, da se odloči za odpoved prodaje ali znižanje cene glede na svoje želje.

8.15 V skladu s 1. odstavkom 1. člena civilnega zakonika je naročitelj obveščen, da "mora kupec tožbo, ki izhaja iz redhibibitnih napak, vložiti v dveh letih od odkritja napake".

KOMERCIALNE GARANCIJE

Garancija za popravilo motorja

8.16 Poleg zakonske garancije za skladnost HOORTRADE kupcu ponuja tudi komercialno garancijo, ki zajema popravilo mehanskih elementov motorizacije vrtljivih vrat in drsnih vrat (v nadaljnjem besedilu »oprema«).

8.17 Vsaka zahteva za izvajanje te garancije bo povzročila diagnozo opreme s strani podjetja HOORTRADE. Obravnava zahteve kupca se bo razlikovala glede na naslednje situacije:

8.17.1. V primeru nemogočega popravila bo HOORTRADE izdelek zamenjal z enakim ali enakovrednim izdelkom.

8.17.2. Če je zahteva za popravilo vložena v štiriindvajsetmesečnem (24) obdobju, ki ga zajema zakonsko jamstvo za skladnost, bo HOORTRADE brezplačno popravil opremo za stranko, razen če se ta odloči za zamenjavo izdelka v skladu z izbiro v skladu z zakonsko garancijo za skladnost pod pogoji iz člena 8.5 teh splošnih pogojev. Vsako popravilo, opravljeno v tem obdobju, bo imelo za posledico šestmesečno (6) podaljšanje zakonske garancije za skladnost v skladu s členom L.217-3 Zakonika o varstvu potrošnikov.

8.17.3. Če je zahteva za popravilo vložena po štiriindvajsetmesečnem (24) obdobju, ki ga zajema zakonsko jamstvo za skladnost, bo HOORTRADE zaračunal popravilo opreme na podlagi ponudbe, ki jo je predhodno potrdil kupec.

8.18 HOORTRADE se zavezuje, da bo poskrbel za izterjavo opreme za popravilo. HOORTRADE se tudi zavezuje, da bo popravljeno opremo vrnil stranki brez dodatnih stroškov.

8.19 Ta komercialna garancija ne krije škode, ki nastane zaradi napačne uporabe, zanemarjanja, neupoštevanja navodil za namestitev, uporabo in vzdrževanje, sprememb ali popravil izdelka s strani tretjega ponudnika.

9. ODGOVORNOST

9.1 Vsaka stranka je odgovorna za posledice, ki izhajajo iz njenih napak, napak ali opustitev in povzročijo neposredno škodo drugi stranki.

Odgovornost naročnika

• 9.2 Izdelki so zasnovani za namestitev in uporabo pri običajni uporabi in vzdrževanju. V primeru škode, ki jo na izdelku povzročijo ekstremne vremenske razmere (nevihte, toča, poplave, močni vetrovi itd.), HOORTRADE ne more biti odgovoren za popravilo ali zamenjavo teh izdelkov. Škoda, ki je posledica ekstremnih vremenskih dogodkov ali nepredvidljivih dogodkov, na katere HOORTRADE ne more vplivati, je izključna odgovornost stranke. Škoda, ki jo povzroči slabo vreme, se lahko krije z zavarovanjem doma, ki ga sklene stranka. Stranki svetujemo, da pri svoji zavarovalnici preveri, ali njihova zavarovalna polica vključuje kritje takšne škode. Stranka se mora obrniti na zavarovanje doma za kakršno koli odškodnino v zvezi s škodo, ki so jo povzročili ekstremni vremenski pojavi.

9.3 V skladu s členom L216-2 Zakonika o varstvu potrošnikov se vsako tveganje izgube ali poškodbe izdelka prenese na potrošnika v trenutku, ko ga fizično prevzame. Zato je škoda, ki jo povzroči vandalizem, ki se zgodi po dostavi izdelka, izključna odgovornost stranke. Takšno škodo lahko krije zavarovanje doma, ki ga sklene stranka. Stranki svetujemo, da pri svoji zavarovalnici preveri, ali njihova pogodba vključuje kritje za to vrsto zahtevka.

Priporočljivo je, da stranka sklene zavarovanje, ki krije tveganje vandalizma.

9.4 Stranka je izključno odgovorna za kakovost, natančnost, ustreznost in točnost informacij, ki jih posreduje na spletnem mestu za namen oddaje in potrditve svojega naročila. Kakršna koli napaka z njegove strani v zvezi z informacijami, ki jih je HOORTRADE sporočil pri oddaji naročila in bi lahko vplivala na dostavo naročenih izdelkov, lahko povzroči, da HOORTRADE ponovno zaračuna stroške, potrebne za načrtovanje nove dostave. HOORTRADE v zvezi s tem ne more biti odgovoren.

9.5 Stranka je izključno odgovorna podjetju HOORTRADE in, kjer je to primerno, tretjim osebam za kakršno koli škodo, kakršne koli narave, ki jo povzročijo informacije, ki jih sporočijo, prenašajo ali razširjajo med oddajo naročila in uporabo teh splošnih pogojev, kot tudi za kakršno koli kršitev teh pogodbenih določb.

9.6 Stranka je izključno odgovorna za izbiro izdelkov, ki jih naroči prek spletnega mesta.

9.7 Montaža in montaža dobavljenih izdelkov se izvaja na izključno odgovornost kupca. Podobno se vsako rezanje izdelka ali sprememba dela, ki sestavlja izdelek, izvaja na izključno odgovornost naročnika. HOORTRADE v nobenem primeru ne more biti odgovoren za montažo, ki ni v skladu s pravili tehnike ali navodili za montažo in uporabo.

9.8 Da bi zagotovili pravilno obravnavo pritožbe stranke, mora stranka na dan dostave pregledati stanje in vsebino svoje pošiljke, da bi izrazila potrebne pridržke pod pogoji iz člena 5) in nemudoma obvestila HOORTRADE prek kontaktnega obrazca o morebitni ugotovljeni napaki. V primeru napake kupec ne sme nadaljevati z montažo izdelka pred obdelavo njegovega zahtevka s strani HOORTRADE. V primeru montaže izdelka HOORTRADE ne odgovarja za morebitne napake, ugotovljene po sestavi izdelka. Če kupec ne obvesti podjetja HOORTRADE o obstoju dela z napako in ga sestavi kot del montaže izdelka, se ne bo mogel sklicevati na neskladnost dela.

9.9 Kadar montažo in namestitev izdelka ali rezervnega dela, ki ga pridobi, zaupa tretjemu strokovnemu ponudniku storitev ali monterju na lastne stroške, je slednji izključno odgovoren za montažo, sredstva, uporabljena v ta namen, in za kakršno koli škodo, ki bi lahko nastala stranki in/ali izdelku med ali na koncu namestitve. V primeru posredovanja tretjega ponudnika strokovnih storitev ali monterja, ki ga najame stranka, HOORTRADE ne bo kril stroškov, povezanih s tem posegom, vključno s tistimi, ki se nanašajo na zamenjavo delov ali popravilo. Vsi stroški, povezani s tem posegom, ostajajo v izključni odgovornosti naročnika.

HOORTRADE v nobenem primeru ne more biti odgovoren v zvezi s tem. Vsako zahtevo, naslovljeno na poprodajno službo HOORTRADE v tem primeru, bo HOORTRADE zavrnil. Kakršna koli morebitna napaka v strukturi ali obliki dela, ki sestavlja izdelek pred montažo, vrtanjem itd. V tem primeru je treba nemudoma obvestiti HOORTRADE, pri čemer je navedeno, da se stranka nato zaveže, da bo prekinila montažo, zaupano tretji osebi. HOORTRADE ne more biti odgovoren za ugotovljeno napako, če je sporni del nameščen ali vključen v strukturo izdelka, kljub obvestilu, poslanemu podjetju HOORTRADE.

Odgovornost podjetja HOORTRADE

9.10 HOORTRADE bo izvedel vse potrebne ukrepe za zagotovitev, da je stranka opremljena s kakovostnimi izdelki v optimalnih pogojih. HOORTRADE prevzema polno odgovornost za izdelke, ki so na voljo strankam na spletnem mestu, in se bo ukvarjal izključno z morebitnimi zahtevki v zvezi z navedenimi izdelki.

9.11 Vendar pa HOORTRADE ne more biti odgovoren za kakršno koli škodo, ki jo je mogoče pripisati bodisi sami stranki bodisi nepredvidljivemu in nepremostljivemu dejanju tretje osebe, ki ni pogodbena, ali primeru višje sile.

9.12 Poleg tega stranka ni odgovorna za kakršno koli škodo, ki jo utrpi zaradi napačne uporabe ali montaže/sestavljanja izdelkov, ki ni v skladu z navodili, ne glede na to, ali to namestitev izvede stranka sama ali tretji ponudnik storitev, ki ga imenuje stranka.

9.13 V primeru pritožbe stranke v zvezi z napako, ugotovljeno na izdelku, se HOORTRADE zavezuje, da bo potrdil prejem zahteve stranke v oseminštiridesetih (48) delovnih urah od prejema celotne datoteke stranke (referenca, količina, fotografije, vse informacije, ki jih zahteva HOORTRADE). V primeru napake, ugotovljene na izdelku in potrjene s strani HOORTRADE, se HOORTRADE zavezuje, da bo stranki ponudil rešitev, prilagojeno njegovi želji v štirinajstih koledarskih dneh od potrditve, da je bil zahtevek rešen. Ta rešitev bo izvedena pod pogojem, da se stranka takoj odzove na zahteve HOORTRADE in aktivno sodeluje pri obdelavi njegove pritožbe.

Razširjena odgovornost proizvajalca

9.14 Hoortrade je registriran pri ADEME, prek naslednjih organov, v skladu s svojimi obveznostmi glede odgovornosti proizvajalcev, ki so mu dolžni v skladu z zakonom AGEC:

LEKO pod posebnim identifikatorjem FR341859_01RGTM za ravnanje z gospodinjsko embalažo

Ecohouse pod edinstvenim identifikatorjem FR341859_10VDLX za upravljanje rabljenega pohištva

Ekosistem v okviru posebne identifikacijske oznake FR341859_05DKYV za ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo

Valdelia pod posebnim identifikatorjem FR341859_04ULNJ za upravljanje gradbenih proizvodov in materialov

10. PREVZEM STARIH NETRŽENIH IZDELKOV S STRANI HOORTRADE

V okviru uporabe zakona AGEC lahko pod posebnimi pogoji brezplačno zamenjate svoj stari izdelek za nakup novega enakovrednega izdelka. Zamenjava je možna za izdelek, ki je enakovreden nakupnemu izdelku in enakovrednega obsega. Če želite izkoristiti to zamenjavo, vas vabimo, da se pred oddajo naročila obrnete na našo službo za pomoč strankam, ki bo preverila, ali izpolnjujete pogoje in kdo bo poskrbel za organizacijo zamenjave.

Prevzem majhnih proizvodov

10.1 Hoortrade ne bo prevzel nazaj majhnih rabljenih izdelkov od vašega doma, ko bodo dostavljeni novi izdelki, kupljeni na njegovi spletni strani. Te lahko brezplačno oddate na enem od zbirnih mest po vaši izbiri, ki so na voljo na naslednji povezavi: quefairedemesdechets.ademe.fr/ ali v kateri koli ekološki organizaciji, ki zbira odpadke iz zadevnih proizvodov. Majhen izdelek je vsak izdelek, ki ga je mogoče prevažati brez opreme, tj. izdelek, ki tehta manj kot 20 kg in katerega dimenzije (širina + dolžina + višina) so manjše od 2 metra.

Prevzem kosovnih izdelkov

10.2 Če na spletnem mestu kupite zajetni izdelek, lahko zahtevate, da prevzamete izdelek enakovredne narave in velikosti. Izdelek, ki ga je mogoče zamenjati, mora biti v količinah, ki so enake ali manjše od izdelkov, ki ste jih kupili pri podjetju Hoortrade.

Proizvod je treba pred ponovnim prevzemom razstaviti in zapakirati v eno ali več škatel, katerih dimenzije ne smejo presegati 200 cm v dolžino in 30 kg na škatlo, tako da imajo enake dimenzije kot dobavljeni proizvodi. Rabljeni izdelki morajo biti na voljo in pripravljeni za prevzem na dan vračila. Izdelek, ki ga prevzamete nazaj, ne sme ogrožati varnosti in zdravja prevoznika.

Prevzem mora biti sporočen pred oddajo naročila na spletnem mestu. To se lahko zgodi ob dobavi novega izdelka ali kasneje. Prevoznik bo imel pravico zavrniti vračilo vašega rabljenega izdelka, če ne izpolnjuje zgoraj navedenih pogojev.

11.PREGLED STRANK

11.1 Spletno mesto je vzpostavilo rešitev za zbiranje, razširjanje in nadzor mnenj v zvezi z izkušnjami strank v zvezi z njihovim naročilom in ponujenimi izdelki. Ocene se vedno zbirajo na podlagi dejanskih izkušenj z nakupom in uporabo izdelkov v skladu z Omnibus direktivo.

11.2 Po nakupu lahko SKEEPERS stopi v stik s stranko po e-pošti prek svoje rešitve VERIFIED REVIEWS, da objavi mnenje, ki se nanaša na njihovo izkušnjo z nakupom in izkušnjo z uporabo kupljenih izdelkov.

11.3 Naročnik ima možnost, da pusti mnenje v obdobju treh mesecev po povabilu, poslanem po elektronski pošti. Potrošniki, ki so vložili oceno, jo bodo lahko spremenili v obdobju treh mesecev po njegovi pisavi. Poleg tega lahko zahteva le umik svojega mnenja.

11.4 Kupec se zavezuje, da bo pustil oceno na podlagi svojih dejanskih izkušenj z blagovno znamko in izdelkom. Ne sme se šteti za nerazumljivo, neprimerno, žaljivo, obrekljivo, diskriminatorno, obtožujoče, rasistično ali vključuje poziv k pravnemu ukrepanju. Ocena in komentar pregleda morata biti prav tako pomembna za omenjeno temo in se ujemata. Namen pregleda ne sme biti pristranski glede na povprečje ocenjenega podjetja, vsebovati konkretne elemente navzkrižja interesov ali omeniti ime konkurenta in/ali spodbujati nakup pri konkurenci. Ocena ne sme vsebovati promocijskega ali neželenega gradiva in/ali omenjati drugih spletnih mest. Mnenje ne sme vsebovati nobenih osebnih podatkov ali drugih podatkov, ki bi lahko identificirali pregledovalca, stopili v stik z njim ali privedli do kraje identitete. V primeru kršitve bo obvestilo samodejno zavrnjeno.

11.5 Spletno mesto si pridržuje pravico, da ponovno stopi v stik s stranko po njegovem mnenju in da nanj neposredno odgovori v okviru njegove pravice do odgovora.

11.6 Z deponiranjem svoje ocene na spletno stran stranka podeljuje Hoortradeu pravico do reprodukcije, zastopanja, prevajanja, prilagajanja in izkoriščanja celotnega ali dela pregleda s kakršnimi koli tehničnimi in/ali digitalnimi sredstvi, znanimi ali neznanimi do danes, v katerem koli formatu in na kateri koli vrsti medija. Ta prenos premoženjskih pravic se odobri brezplačno in ne izključno, za ves svet in za celotno pravno obdobje varstva pravic intelektualne lastnine od vložitve obvestila s strani naročnika.

12. INTELEKTUALNA LASTNINA

12.1 Spletno mesto, kot tudi baze podatkov, besedila, dokumenti, informacije, slike, fotografije, grafike, logotipi ali kateri koli drugi podatki so zaščiteni v skladu s členi L.111-1 in naslednjimi Zakonika o intelektualni lastnini in ostajajo v izključni lasti podjetja HOORTRADE ali, kjer je to primerno, njihovih lastnikov, od katerih je HOORTRADE pridobil potrebna dovoljenja za delovanje.

12.2 HOORTRADE ostaja lastnik vseh pravic intelektualne lastnine, registriranih in registriranih pri Nacionalnem inštitutu za intelektualno lastnino (INPI) in v zvezi s spletnim mestom, kot tudi vseh pravic intelektualne lastnine in avtorskih pravic, ki se nanašajo na kateri koli drug razlikovalni znak, ki mu pripada.

12.3 Kakršna koli reprodukcija in / ali predstavljanje, prenos, prevajanje, prilagajanje, izkoriščanje, distribucija, razširjanje in/ali sporočanje v kakršni koli obliki, komercialni ali ne, celotne ali dela spletne strani ali katere koli pravice intelektualne lastnine, ki pripadajo podjetju HOORTRADE, je strogo prepovedano. Stranka se mora tudi vzdržati kakršnega koli dejanja ali dejanja, ki bi lahko neposredno ali posredno kršilo pravice intelektualne lastnine HOORTRADE.

12.4 V primeru, da pride do kršitve pravic intelektualne lastnine v zvezi s spletnim mestom ali pravic podjetja HOORTRADE, je stranka vabljena, da to prijavi podjetju HOORTRADE prek kontaktnega obrazca v območju za stranke spletnega mesta.

13. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

13.1 Stranka je obveščena, da ustvarjanje njegovega/njenega osebnega računa ter oddaja in potrditev njegovega naročila na spletnem mestu povzročajo zbiranje in obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, katerih uporaba je predmet določb zakona št. 78-17 z dne 6. januarja 1978 o informacijski tehnologiji, in Evropsko uredbo 2016/679 z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (v nadaljevanju: GDPR).

13.2 HOORTRADE na svoji spletni strani daje na voljo politiko zasebnosti, ki je dostopna na naslednjem naslovu URLwww.casanoov.fr/ - www.casanoov.be/ - www.casanoov.it/ - www.casanoov.es/ - www.casanoov.de/ - www.casanoov.nl/ - www.casanoov.pl/ - www.casanoov.lu/ - www.casanoov.pt/privacy - www.casanoov.at/privacy/ - www.casanoov.ie/privacy/ - www.casanoov.dk/privacy/ - www.casanoov.fi/privacy/ - www.casanoov.se/privacy/ - www.casanoov.co.uk/privacy/ - www.casanoov.cz/privacy/ - www.casanoov.gr/privacy/ - www.casanoov.hr/privacy/ - www.casanoov.hu/privacy/ - www.casanoov.lt/privacy/ - www.casanoov.lv/privacy/ - www.casanoov.ro/privacy/ - www.casanoov.si/privacy/ - www.casanoov.sk/privacy/ in opisuje načela zbiranja in obdelave osebnih podatkov, ki jih izvaja HOORTRADE, kot tudi pravice, ki jih ima stranka v zvezi s svojimi podatki.

14. JEZIK SPLOŠNIH POGOJEV

14.1 Ti pogoji poslovanja so napisani v francoščini.

14.2 V primeru, da jih je treba prevesti v enega ali več jezikov, bo v primeru spora prevladala samo francoska različica besedila.

15. VELJAVNA ZAKONODAJA IN PRISTOJNOST

15.1 Te splošne pogoje ureja francosko pravo.

15.2 V primeru spora, ki bi lahko povzročil te splošne pogoje (ali katero koli od njihovih klavzul) in/ali razmerje med strankama, lahko stranka po lastni izbiri, poleg enega od krajevno pristojnih sodišč po zakoniku o civilnem postopku, vloži tožbo zoper sodišče v kraju, kjer je prebivala v času sklenitve pogodbe ali nastopa škodnega dogodka.

15.3 V skladu s členom L.612-1 zakonika o varstvu potrošnikov je treba spomniti, da "ima vsak potrošnik pravico do brezplačne pritožbe na potrošniškega mediatorja, da bi sporazumno rešil spor med njim in strokovnjakom. V ta namen strokovnjak potrošniku zagotavlja učinkovito uporabo sistema potrošniške mediacije."

15.4 V skladu z odlokom št. 2015-1033 z dne 20. avgusta 2015 in izvedbeno uredbo št. 2015-1382 z dne 30. oktobra 2015 se lahko vsak spor ali tako imenovani potrošniški spor, ob upoštevanju člena L.612-2 zakonika o varstvu potrošnikov, reši sporazumno z mediacijo pri CMAP – Centre de Médiation et d'Arbitrage de Paris.

15.5 Za predložitev spora mediatorju lahko stranka:

(i) izpolnite obrazec na spletišču CMAP: www.mediateur-conso.cmap.fr; ali

(ii) pošljejo svojo zahtevo po navadni ali priporočeni pošti na naslov CMAP Médiation Consommation, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIS; ali

(iii) pošljite e-poštno sporočilo na consommation@cmap.fr.

15.6 Opozoriti je treba, da mediacija ni obvezna, razen če zakon določa drugače, in je na voljo za reševanje sporov z izogibanjem zatekanju na sodišče.

Dodatek 1 – Vzorec odstopnega obrazca

(Prosimo, izpolnite in vrnite ta obrazec le, če želite odstopiti od pogodbe)

Naslov: HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'Artillerie – 69007 LYON – Francija

Obveščam vas o odstopu od pogodbe v zvezi z: Številka naročila: ________________

In v zvezi z izdelki spodaj:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Prejeto: __ / __ / ____< / str>

Moje ime in naslov:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Sprejemam ponudbo storitve vračila, ki jo ponuja podjetje Hoortrade (točka 7.7 splošnih pogojev)

Datum: __ / __ / ____< / str>

Podpis (samo v primeru uradnega obvestila tega obrazca v papirni obliki):

Dodatek 2 – Seznam poštnih številk, ki jih ni dostavil HOORTRADE

Plača Ville POŠTNE ŠTEVILKE
Španija
Ceute 51001 ➜ 51005
Melille 52001 ➜ 52005
Kanarski otoki 35XXX
Balearski otoki 07XXX
UK
Otok Wight PO30 do PO41
Anglesey (Ynys Mon) LL58 do LL78
Shetland EA1 do EA3
Orkneyski otoki (Orkney) KW15 do KW17
Zunanji Hebridi HS1 do HS9
Mull PA64 do PA75
Skye IV41 do IV56
Otok PA42 do PA49
Arran KA27
Bute PA20 do PA21
Coll & Narisano PA77, PA78
Sveti otok (Anglesey) LL65
Portland T5D
Lindisfarne (Sveti otok) TD15
Otok Man IM1 do IM9
Jersey JE1 do JE4
Guernsey GY1 do GY10
Italija
San Marino 4789X
Livigno 23041
Vatikan 00120
Norveška
Longyearbyen 9170
Svalbard 9171
Isfjord pä Svalbard 9172
Ny-Alesund 9173
Hopen 9174
Sveagruva 9175
Bjornoya 9176
Hornsund 9177
Barentsburg 9178
Pyramiden 9179
Portugalska
Madeira 9000 ➜ 9390
9400
Azori 9500 ➜ 9690
9700 ➜ 9950
9960 ➜ 9989
Glasilo za slike
Dobrodošli v Casanoov!

Spremljajte naše novice!

Naročite se na novice za nasvete in dobre ponudbe!

Dostava
5/9 dni

Varna plačila

Brezplačna dostava

Brezstična
dostava

Varno plačilo

Applepay
Googlepay
Paypal

Dobrodošli pri Casanoovu!
Casanoov, specializiran za spletno prodajo opreme za okolico hiše, vam ponuja popolno ponudbo za razmejitev vaše zunanjosti v skladu z najnovejšimi tržnimi trendi z izjemno konkurenčnimi cenami.
Kakovost po pravi ceni! To je moto Casanoova.
Odkrijte našo široko paleto nihajnih vrat, drsnih vrat, vrat in aluminijastih ograj, najnovejši trend trenutka glede materialov.
Vsi naši izdelki so bili zasnovani in oblikovani v obliki kompleta.
/>Enostavna in hitra namestitev, namestitev vaših vrat in ograj Casanoov bo otroška igra.
Vsi naši modeli so zasnovani tako, da združujejo varnost in estetiko.
Casanoov vam bo pomagal in ponudil izbiro zadovolji vse vaše želje in zahteve: klasični modeli s polnim polnilom, pol-ažur, ažur ali ultra ažur (prečka) ali modernejši z našimi dizajnerskimi modeli. Pri Casanoovu delajo vse, da bi bili zadovoljni!
Naši dizajnerski modeli so navdihnjeni in oblikovani v Franciji, na voljo so vam v 6 različicah in vsak ima edinstvene okrasne krožnike, ki smo jih oblikovali za vas.
Izberite izbor, ki vam najbolj ustreza za sodobno zunanjost, ki vam ustreza.
Za še bolj sodobno zunanjost pa razmislite o avtomatizaciji vhoda in prebrskajte po naši kategoriji motorizacije, ki vam ponuja avtomatizacijo za krilna in drsna vrata, prilagojena vašim potrebam.
Odkrijte tudi vse naše dodatke za harmonično zunanjost, kot so naši aluminijasti stebri v barvah, ki se ujemajo z našimi vrati, prehodi in vrtnimi ograjami.
Za lažjo izbiro imate vse tehnične informacije in slike v situ na vseh naših listih izdelkov.
Plačila so varna, dostava pa brezplačna. Uživajte in veselo nakupovanje!