S potrditvijo nakupov boste bremenjeni za znesek naročila.
V rezervaciji
Skupaj pred popustom
€
Popust
- €
Code
- €
Skupaj za plačilo (z DDV)
€
ali
Za najboljše odgovore na vaša vprašanja vas vabimo, da kliknete sliko, ki ustreza vašim potrebam.
Naše pisarne so odprte od ponedeljka do petka od 9.30 do 16.30. Na vsa vaša sporočila odgovorimo v 24/48 delovnih urah (razen ob vikendih in praznikih). Hvala za razumevanje.
Naslov za izstavitev računa predstavlja identiteto in kontaktne podatke osebe, ki odda naročilo. Naslov za dostavo predstavlja identiteto in kontaktne podatke osebe, ki bo naročilo prejela. Naslov za dostavo se torej lahko razlikuje od naslova za izstavitev računa. Če želite, da vam naročilo dostavimo na naslov, ki ni naslov za izstavitev računa (delovno mesto, točka za prenos paketov, drugi dom itd.), lahko ponudite drug naslov za dostavo. ● Zahtevani podatki za dostavo bodo olajšali prejem vašega naročila. Koristnost podatkov, ki jih je treba navesti: - Polni naslov - Ime in priimek - Mobilna telefonska številka (samo za naslov za dostavo, da vas obvestimo o napredku vaše dostave, komunikaciji z dostavljavcem itd.) ● Zahtevani podatki za izstavitev računa nam bodo omogočili, da vam izdamo račun glede na vaše potrebe. Koristne informacije, ki jih je treba navesti: - Polni naslov - Ime in priimek Po potrebi lahko ustvarite več naslovov za izstavitev računa in dostavo.
Za naročila, pri katerih so vsi izdelki označeni kot »Na zalogi«, si prizadevamo, da vaše naročilo pripravimo v manj kot 24 urah. Dobavni roki so navedeni na vsaki strani naših izdelkov. To storite tako, da poiščete želeni model; nato boste preusmerjeni na stran izdelka: Dobavni rok bo prikazan neposredno na strani izdelka, poleg gumba za dodajanje v košarico. Za naročila z izdelki »Na zalogi« bosta priprava in dostava potekali, ko bo izdelek dejansko spet na zalogi. Ponujamo vam daljši dobavni rok, da boste lahko prejeli celotno naročilo skupaj. Priporočamo, da oddate dve ločeni naročili, če želite hitreje prejeti izdelke na zalogi, in oddate drugo naročilo z izdelki, ki jih imamo na zalogi. Naši stroški dostave so brezplačni, zato to ne bo vplivalo na vaš končni strošek.
Trenutno dostavljamo v približno deset različnih držav po vsej Evropi: Francijo, Nemčijo, Španijo, Italijo, Belgijo, Nizozemsko in Poljsko. Za otoke: Dostavljamo tudi na celinske francoske otoke (npr. Korziko). Trenutno pa ne dostavljamo na francoska čezmorska ozemlja. Opomba: Pomembno je, da ustvarite račun v državi, v katero želite, da vam naročilo dostavimo. Če na primer živite v Franciji in želite, da vam naročilo dostavimo v Francijo, morate ustvariti račun na spletni strani casanoov.fr. V nasprotnem primeru dostava v Francijo ne bo mogoča / V nasprotnem primeru vam naročila ne bo mogoče dostaviti v to državo.
Račun lahko ustvarite tako, da kliknete neposredno na ikono, ki predstavlja lik v zgornjem desnem kotu. Nato boste prišli na stran za prijavo in/ali registracijo; preprosto kliknite na »Registriraj se«. Zdaj preprosto izpolnite obrazec za ustvarjanje računa s svojimi osebnimi podatki (naziv, priimek in ime) ter svojim e-poštnim naslovom. Nato izberite svoje zaupno geslo. Ostane vam le še, da potrdite svoj račun s klikom na »Ustvari moj račun«.
Najprej se morate prijaviti v svoj račun, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu domače strani: Nato se prijavite s svojim e-poštnim naslovom in geslom. Ko boste prišli na to stran, kliknite zavihek »Moji osebni podatki«: Ko ste v razdelku »Moji osebni podatki«, lahko spremenite vsa navedena polja. Ali želite spremeniti podatke, ki na ta način niso na voljo? Na vprašanje »Ali ste našli odgovor na svoje vprašanje« spodaj odgovorite z ne. Kontaktni obrazec vam bo omogočil, da nas zaprosite za posebne spremembe glede na vaše potrebe.
Najprej morate dostopati do strani za prijavo, ki se nahaja na vrhu strani z ikono znaka. Prispeli boste na naslednjo stran, kliknite na »Pozabljeno geslo«: Nato preprosto vnesite svoj e-poštni naslov in kmalu zatem vam bomo poslali e-poštno sporočilo, ki vam bo omogočilo spremembo gesla (e-poštno sporočilo lahko konča v mapi SPAM, preverite mapo SPAM). Zdaj se lahko prijavite v svoj račun z novimi podatki za prijavo.
Težave s povezavo so lahko posledica več dejavnikov: ● Napaka pri prijavi na spletno mesto: Morda se poskušate prijaviti na napačno spletno mesto Casanoov. Če ste na primer ustvarili račun na casanoov.fr, se boste lahko prijavili samo na casanoov.fr. Zato ne boste mogli oddati naročila na naših drugih spletnih mestih: casanoov.de / casanoov.es / itd. Zato se prepričajte, da se prijavite na pravilno spletno mesto Casanoov, na katerem ste se prej registrirali. Opomba: Pomembno je, da ustvarite račun v državi, v katero želite, da vam naročilo dostavimo. Če na primer živite v Franciji in želite, da vam naročilo dostavimo v Francijo, je pomembno, da ustvarite račun na spletnem mestu casanoov.fr. V nasprotnem primeru vam naročilo ne bo mogoče dostaviti v to državo. ● Napaka gesla: Morda se ne boste mogli prijaviti zaradi napake gesla. V tem primeru, če se gesla ne spomnite več ali ste ga izgubili, vas vabimo, da obiščete razdelek »Potrebujem informacije o delovanju mojega računa«, kjer boste našli postopek za spremembo gesla.
Casanoov se osebno zavezuje k varovanju vseh vaših osebnih podatkov. Ti podatki se uporabljajo le za varno dostavo vaših izdelkov. V skladu s francoskim zakonom o varstvu podatkov z dne 6. januarja 1978 imate pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, njihovega popravka ali ugovora zoper njih kadar koli. To dejanje lahko uveljavite: ● Neposredno na spletni strani v razdelku »Moj račun« in nato v razdelku »Moji osebni podatki« ● S pisanjem naši službi za stranke, mi bomo nato storili, kar je potrebno v skladu z vašimi zahtevami.
Če želite najti svoj račun, se morate najprej prijaviti v svoj račun Casanoov s svojimi podatki za Casanoov. To storite tako, da najprej odprete stran za prijavo, ki se nahaja na vrhu strani z ikono osebe. Nato vnesite svoje podatke za Casanoov (prijavno ime in geslo). Ko se prijavite v svoj račun, kliknite ikono osebe (vaš račun) v zgornjem desnem kotu. Preusmerjeni boste na stran svojega računa. Nato kliknite »Moja naročila«. Prikazala se bodo vsa vaša naročila, oddana pri Casanoovu. Kliknite »Ogled podrobnosti« za naročilo, za katero želite račun. Ko ste v razdelku »Moja naročila«, kliknite »Ogled podrobnosti naročila, za katerega želite račun«. Prispeli boste na to stran, vse kar morate storiti je, da prenesete svoj račun.
Poiščite in izberite izdelek, ki ga ponuja Casanoov, prek kategorij izdelkov ali neposredno prek iskalne vrstice. Nato boste prišli na stran izdelka: Dodajte želeni izdelek/izdelke s klikom na »Dodaj v košarico«. Vaša košarica se bo prikazala na desni; zdaj lahko oddate naročilo (ali nadaljujete z nakupovanjem, če vas zanimajo drugi izdelki). Za oddajo naročila morate ustvariti uporabniški račun (če je potrebno, glejte vprašanje »Kako ustvarim svoj račun?«), da bomo lahko poznali naslov za dostavo, naslov za izstavitev računa in koristne kontaktne podatke, da lahko dostavljavec načrtuje in zagotovi dostavo v dobrih pogojih. * Vse, kar morate storiti, je, da nam sporočite želeni način plačila za registracijo naročila, mi pa bomo poskrbeli za vse ostalo! Prejeli boste samodejno e-pošto s potrditvijo, da je bilo vaše naročilo registrirano. Nato bomo naročilo pripravili in odposlali v naslednjih nekaj dneh. Napredek naročila lahko spremljate v svojem območju za stranke v razdelku »Moja naročila«. Ko ste preusmerjeni v razdelek »Moja naročila«, kliknite »Ogled podrobnosti« za zadevno naročilo: Sledenje naročilu lahko končno dostopate s klikom na »Sledenje paketu«: Opomba: Morda je težava z vašim načinom plačila, ki nam preprečuje potrditev vašega naročila. Priporočamo, da si ogledate informacije v razdelku s pogostimi vprašanji »Plačilo > Plačilo ni potrjeno«, da bi razumeli razloge za to težavo. V tem primeru boste prejeli e-pošto z obvestilom o zavrnitvi plačila za vaše naročilo.
Zavestno smo se odločili, da vam ne bomo ponudili plačljive telefonske številke, kjer morda ne boste dobili vseh odgovorov na svoja vprašanja. Prizadevamo si: Objaviti na spletu vse potrebne informacije (jasna navodila in razčlenjene slike, tehnične specifikacije, ocene itd.) Odgovoriti na vse vaše pisne zahteve v 24 delovnih urah: pisni odgovori so običajno podrobnejši in natančnejši od telefonskega pogovora. Poklicati nazaj naše stranke, če nam to pomaga bolje izpolniti njihove potrebe. Če želite to storiti, nam pošljite zahtevo prek obrazca, tako da na spodnje vprašanje odgovorite z ne: »Ste našli odgovor na svoje vprašanje?«
Naši izdelki se prodajajo izključno prek spleta. Žal nimamo razstavnega salona, kjer bi si lahko ogledali videz naših izdelkov, niti trgovine, kjer bi jih lahko kupili na kraju samem. Prizadevamo si, da vam na naši spletni strani zagotovimo vse tehnične informacije, ki jih potrebujete za izbiro, bodisi v pogostih vprašanjih bodisi na naših listih izdelkov. Če na primer potrebujete dodatne informacije o: Izdelku, glejte zavihek »Potrebujem informacije o izdelku«. Za dostavo glejte »Potrebujem informacije o dostavi«. Za plačilo glejte zavihek »Potrebujem podatke o plačilu«. Da bi si ustvarili predstavo o končnem rezultatu in kakovosti naših izdelkov v resničnih situacijah, svojim strankam ponujamo možnost, da predstavijo svoje delo. Če želite, si lahko te projekte ogledate neposredno na naši spletni strani. To storite tako, da poiščete želeni model; nato boste preusmerjeni na stran izdelka: Nato kliknite zavihek »Fotografije strank«. Nato boste preusmerjeni na vse fotografije, ki so jih objavile naše stranke in nam prikazujejo svoje namestitve.
Želite več informacij o Casanoovu? Vabimo vas, da si preberete informacije, ki so na voljo na naslednjih povezavah: Pravna obvestila Naše zaveze Kdo smo Ali nas želite kontaktirati po telefonu? Zavestno smo se odločili, da vam ne bomo ponudili telefonske številke s premium tarifo, kjer morda ne boste dobili vseh odgovorov na vaša vprašanja. Prizadevamo si: Vse potrebne informacije objaviti na spletu (jasna navodila in razčlenjene slike, tehnične specifikacije, ocene itd.) Na vse vaše pisne zahteve odgovoriti v 24 delovnih urah: pisni odgovori so običajno podrobnejši in natančnejši kot telefonski pogovor. Poklicati naše stranke nazaj, če nam to pomaga bolje izpolniti njihove potrebe. Če želite to storiti, nam pošljite zahtevo prek obrazca, tako da na spodnje vprašanje odgovorite z ne: »Ste našli odgovor na svoje vprašanje?« Ali želite vedeti, ali obstajajo trgovine Casanoov? Naši izdelki se prodajajo izključno na spletu. Žal nimamo razstavnega salona, kjer bi si lahko ogledali videz naših izdelkov, niti trgovine, kjer bi lahko kupovali na kraju samem. Prizadevamo si, da vam na naši spletni strani zagotovimo vse tehnične informacije, ki jih potrebujete za izbiro, bodisi v pogostih vprašanjih bodisi na naših listih izdelkov. Če na primer potrebujete dodatne informacije o: Izdelku, glejte zavihek »Potrebujem informacije o izdelku«. Dostavi, glejte »Potrebujem informacije o dostavi«. Plačilu, glejte zavihek »Potrebujem podatke o plačilu«. Da bi si ustvarili predstavo o končnem rezultatu in kakovosti naših izdelkov v resničnih situacijah, svojim strankam ponujamo možnost, da predstavijo svoje delo. Po želji si lahko te projekte ogledate tudi neposredno na naši spletni strani. To storite tako, da poiščete želeni model; nato boste preusmerjeni na stran izdelka: Nato kliknite zavihek »Fotografije strank«. Nato boste preusmerjeni na vse fotografije, ki so jih objavile naše stranke in nam prikazujejo svoje namestitve.
Uporaba PayPala je brezplačna. Preprosto ustvarite PayPal račun ali uporabite obstoječega. Nato boste preusmerjeni v pogovorno okno, ki ga upravlja PayPal, da dokončate plačilo. Ko bo plačilo zaključeno, vam bomo po transakciji po e-pošti poslali potrdilo. S PayPalom vam pri plačilu naročila na naši spletni strani ni treba navesti svojih bančnih podatkov: vaši finančni podatki niso deljeni s prodajalcem. PayPal šifrira in varuje vaše podatke ter deluje kot posrednik za popolnoma varno dokončanje vaših transakcij. Paypal po lastni presoji ponuja štiridelni plačilni sistem. Priporočamo, da se obrnete na PayPal, da ugotovite, ali ste upravičeni do te možnosti.
Casanoov se je obkrožil s priznanimi partnerji v svetu plačilnih metod. Te različne plačilne metode so seveda vse varne. To nam omogoča, da vam ponudimo široko paleto plačilnih metod! Plačilne metode po državah Francija: Nakupi so na casanoov.fr možni z naslednjimi metodami: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB v 3 obrokih (Franfinance), CB v 4 obrokih (Franfinance), Takojšnje nakazilo (Fintecture) Belgija: Nakupi so na casanoov.be možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Irska: Nakupi so na casanoov.ie možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard in PayPal. Luksemburg: Nakupi so na casanoov.lu možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard in PayPal. Nemčija: Nakupi so na voljo na casanoov.de z naslednjimi načini plačila: Visa, Mastercard in PayPal. Avstrija: Nakupi so na voljo na casanoov.at z naslednjimi načini plačila: Visa, Mastercard in PayPal. Španija: Nakupi so na voljo na casanoov.es z naslednjimi načini plačila: Visa, Mastercard in PayPal. Portugalska: Nakupi so na casanoov.pt možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, PayPal Italija: Nakupi so na casanoov.it možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, PayPal Nizozemska: Nakupi so na casanoov.nl možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Poljska: Nakupi so na casanoov.pl možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Danska: Nakupi so na casanoov.dk možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, PayPal Finska: Nakupi so na casanoov.fi možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal Švedska: Nakupi so na casanoov.se možni z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal Vse jih boste našli na blagajni in lahko izberete enega ki vam najbolj ustreza! Več informacij v naših Pogojih poslovanja > Načini plačila. Več informacij o Fintecture: Fintecture je rešitev za takojšnje plačilo s prenosom, ki jo je odobrila Banque de France. S Fintecture plačajte svoje nakupe neposredno z vašega varnega bančnega računa. : 1-Izberite svojo banko 2-Prijavite se s svojimi običajnimi bančnimi podatki 3-Potrdite transakcijo 4-Potrdite transakcijo na svojem mobilnem telefonu 5-Vaše plačilo je potrjeno. Glavne prednosti plačevanja s Fintecture: Niste omejeni glede zneska nakupov in vaše omejitve kreditne kartice ne bodo prizadete Ni vam treba vnesti svojega IBAN-a ali podatkov o kreditni kartici Vaše naročilo bo obdelano takoj (za razliko od tradicionalnega bančnega nakazila).
Čakajoče plačilo je lahko posledica več razlogov, najpogostejši pa je, ko oddate prednaročilo na spletni strani. Kot je pojasnjeno v vprašanju »Prednaročilo, kaj to pomeni?«, znesek vašega prednaročila bremenimo ob rezervaciji. To je neke vrste rezervacija izdelka, še preden je spet na zalogi. To vam omogoča, da zagotovite, da boste izdelek prejeli takoj, ko bo spet na voljo. Drug možen scenarij: - Plačila niste zaključili z uporabljenim načinom plačila. Na primer, možno je, da niste vnesli varnostne kode 3DS. V tem primeru bo plačilo hitro zavrnjeno. O tem boste obveščeni po e-pošti. (Glej zavrnjeno plačilo.)
Zavrnitev plačila lahko potrdite v dveh korakih: Takoj po zaključku naročila boste preusmerjeni na stran, ki vas bo obvestila o tej zavrnitvi: V vaš e-poštni nabiralnik bo samodejno poslano sporočilo s potrditvijo, da je transakcija napačna. To se lahko zgodi v primeru prednaročila. V skladu z našimi zavezami sredstva pobiramo le ob pripravi naročila. Zaradi tega se med pripravo obrnemo na vašo banko, da odobrimo dvig. V nekaterih primerih lahko vaša banka zavrne to odobritev (nezadostna sredstva, presežena omejitev bančnega računa, zavrnitev banke itd.). Očitno naročila ne moremo izpolniti brez rešitve situacije z vaše strani. V teh primerih vam svetujemo, da: Ugotovite razloge za to zavrnitev Poiščete ustrezno rešitev za odpravo razlogov za to zavrnitev Ponovno zaženete novo naročilo ob upoštevanju teh razlogov (težave s 3DS, omejitev bančnega računa, nezadostna sredstva itd.) Zavrnitev plačila je lahko posledica več razlogov. Obravnavali bomo najpogostejše primere in kako jih rešiti. Za bančne kartice in plačila PayPal: Sistem 3DS: Casanoov vse svoje transakcije zavaruje prek sistema 3DS. Ta varnostni sistem se lahko razlikuje glede na vašo banko: potrditvena koda, ki jo je treba vnesti, bančna aplikacija, ki vam pošlje zahtevo za potrditev določenega plačila itd. Kako to odpraviti? Ponovno boste morali oddati naročilo in natančno slediti postopku 3DS, ki ga zagotavlja vaša banka, na katerega vas bomo preusmerili. Omejitev spletnega plačila: Vaša banka lahko omeji vašo omejitev spletnega nakupa (za določeno obdobje in/ali najvišji znesek za eno transakcijo). Nekaj možnih scenarijev: V kratkem času ste opravili več zaporednih nakupov. Skupni znesek presega vašo omejitev nakupa. Naročilo, ki ga želite zaključiti, presega vašo omejitev. Kako lahko to rešim? Priporočamo, da se obrnete na svojo banko, da potrdite razloge za zavrnitev plačila. Po potrebi lahko banko prosite, naj vam poveča omejitev, ali počakate nekaj dni, preden oddate novo naročilo. Te spremembe omejitve morda ne bodo takojšnje. Imate tudi možnost uporabe drugega načina plačila. Vaša banka zavrača transakcijo: Imamo malo dokazov, ki bi pojasnili to situacijo. Kako lahko to rešimo? Priporočamo, da se obrnete na svojo banko, da potrdite razloge za zavrnitev plačila. Lahko nam jih posredujete, da bomo lahko v prihodnje izboljšali naše storitve. Nezadostna sredstva: Pri zaključku naročila vašo banko zaprosimo za potrditev, da lahko poberemo znesek vašega naročila. Ena od možnih situacij je, da ob oddaji naročila ni dovolj sredstev. V teh primerih bo vaša banka zavrnila avtorizacijo. Kako lahko to rešim? Preverite sredstva na računu, uporabljenem za transakcijo. Po potrebi se obrnite na svojo banko. Naročilo ponovno oddajte takoj, ko ga vaša banka potrdi, da zagotovite, da vaše stanje ne bo ponovno blokiralo bančne avtorizacije.
Na naši spletni prodajni strani ponujamo dve vrsti motorjev: za drsna vrata in za krilna vrata. ● Dva modela motorjev za drsna vrata: Motor RANGER C300 Največja teža vrat: 300 kg Napajanje: 230 V Priložena dodatna oprema: - 2 daljinska upravljalnika s 4 gumbi - Najlonska letev (4 m – 12 kosov po 33 cm) Motorizacija TANKER C600 Največja teža vrat: 600 kg Napajanje: 230 V Priložena dodatna oprema: - 2 daljinska upravljalnika s 4 gumbi - Najlonska letev (4 m – 12 kosov po 33 cm) - Komplet 2 fotocelic PHOTOCELL - 1 bliskavica ● Trije modeli motorjev za krilna vrata: Motor RANGER B150 Največja teža na krilo: 150 kg Največja dolžina na krilo: 2 metra Napajanje: 24 V Priložena dodatna oprema: - 2 daljinska upravljalnika s 4 gumbi Motor TANKER B250 Največja teža na krilo: 300 kg Največja dolžina na krilo: 2,5 metra Napajanje: 24 V Priložena dodatna oprema: - 2 daljinska upravljalnika s 4 gumbi - Komplet 2 fotocelic PHOTOCELL - 1 signalna lučka FLASH Vse te informacije, vključno s tehničnimi specifikacijami, opisi in navodili za montažo, najdete na vsakem od listov izdelkov.
Natančne mere vsakega od naših izdelkov najdete neposredno na njegovem listu izdelka. To storite tako, da poiščete želeni model in preusmerjeni boste na njegov list izdelka: Nato kliknite zavihek »Tehnična risba«: Tam so navedene natančne mere izdelka in drugi elementi, specifični za zadevni izdelek. Lahko pa kliknete tudi na »Tehnične značilnosti«. Natančne mere zadevnega izdelka boste našli na prvem mestu:
Da bi zagotovili, da se vaši izdelki čim bolje prilegajo prostoru, v katerega so namenjeni za vgradnjo, imajo vsa naša krilna vrata, vratca in ograje prednost, da jih je mogoče razrezati na velikost. Vendar pa ta možnost prilagoditve ni na voljo za višino. To je deloma posledica profiliranih navpičnih pokončnikov, ki jih ni mogoče rezati, saj bi to ogrozilo strukturno celovitost izdelka. Za spreminjanje velikosti izdelka preprosto odrežite letve in vodoravne pokončnike z ustrezno opremo (brusilko s posebnim aluminijastim diskom, zaščito rezila itd.). Navodila za prilagoditev izdelka lahko zahtevate prek našega kontaktnega obrazca. Pomembno je omeniti, da je prilagoditev izdelka vaša izključna odgovornost.
Težo vsakega od naših izdelkov, vključno z vsakim paketom, ki ustreza vašemu izdelku, najdete neposredno na njegovem listu izdelka. To storite tako, da poiščete želeni model; nato boste preusmerjeni na njegov list izdelka. Nato kliknite zavihek »Tehnični diagram«. Tam so navedene teža in druge informacije, specifične za zadevni izdelek. Lahko pa kliknete tudi na »Tehnične značilnosti«. Na dnu razdelka boste nato našli natančno težo vsakega paketa, ki sestavlja izdelek.
Spreminjanje smeri odpiranja naših izdelkov je predmet varnostnih zahtev. Vendar pa so tukaj možnosti odpiranja, ki so vam na voljo glede na posamezno vrsto izdelka: Smer odpiranja vsakih naših vrat in vratc najdete neposredno na njihovem listu izdelka. To storite tako, da poiščete želeni model; nato boste preusmerjeni na njegov list izdelka: Nato kliknite na zavihek »Tehnični diagram«: Tam so navedeni smer odpiranja izdelka in drugi elementi, specifični za zadevni izdelek.
Vsi naši izdelki imajo 2-letno komercialno garancijo.
Vsi naši izdelki so izdelani v industrijskem obsegu in vam dostavljeni kot kompleti za samostojno montažo in montažo. Zato Casanoov trenutno ne ponuja izdelkov po meri v najožjem pomenu besede. Vendar pa so naši izdelki zasnovani tako, da vsak ustreza vašim specifičnim potrebam. Da bi zagotovili, da se vaši izdelki najbolje prilagodijo prostoru, namenjenemu za njihovo namestitev, imajo vsa naša vrata, vrata in ograje prednost, da jih je mogoče razrezati na velikost le po širini. Vendar ta možnost prilagoditve ni na voljo za višino. To je predvsem posledica profiliranja navpičnih pokončnikov, ki jih ni mogoče rezati, saj bi to ogrozilo strukturno celovitost izdelka. Trenutno ponuja Casanoov višine: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm in 180 cm. Za spreminjanje velikosti izdelka preprosto odrežite letvice in vodoravne pokončnike z ustrezno opremo (brusilko s posebnim aluminijastim diskom, zaščito rezila itd.).
Trenutno Casanoov ponuja samo antracitno sivo (RAL 7016). Mat peskana bela barva bo kmalu na voljo za nekatere naše modele. V prihodnosti bo Casanoov ponujal različne barve. Natančneje, trenutno vam ne moremo ponuditi določene barve. Na voljo so samo izdelki in barve, predstavljeni na spletni strani.
Vsi naši izdelki so dobavljeni kot kompleti za sestavljanje. Naše izdelke smo zasnovali in izdelali tako, da jih je enostavno sestaviti, kar zagotavlja prijetno uporabniško izkušnjo. Zagotovili smo jasna navodila za namestitev, ki jih lahko prenesete. Priložena je vsa dodatna oprema, potrebna za namestitev vrat, in vse, kar je vključeno v naša vrata, je podrobno opisano v tehničnih specifikacijah in opisu izdelka. Vse te informacije najdete na vsakem od naših listov izdelkov prek teh različnih zavihkov: Na zavihku »Tehnične specifikacije« Na zavihku »Tehnični diagram« Na zavihku »Navodila za montažo« Če imate po prejemu in montaži izdelkov kakršna koli vprašanja o namestitvi, nas lahko vedno kontaktirate s kontaktnim obrazcem Casanoov.
Trenutno ponujamo naše izdelke samo z dostavo. Trenutno nimamo rešitve za montažo. Vendar pa so naša vrata enostavna za montažo in jih je mogoče namestiti relativno hitro. Da bi vam pomagali skozi celoten postopek montaže izdelka, so na voljo naslednje informacije na vsakem od naših listov izdelkov: Dobro je vedeti: Naše stranke se včasih obrnejo na obrtnike ali izvajalce, ki so specializirani za montažo in namestitev izdelkov, podobnih našim. Zato lahko preverite, ali so v vaši regiji obrtniki, ki vam lahko pomagajo pri dokončanju vašega projekta. Vse te informacije najdete na vsakem od naših listov izdelkov prek teh različnih zavihkov: Na zavihku »Tehnične specifikacije«: Na zavihku »Tehnični diagram«: Na zavihku »Navodila za montažo«:
Izdelka, ki ni na voljo, ni mogoče naročiti. Če pa vam izdelek, ki ni na voljo, pade v oči, vas lahko obvestimo, ko bo spet na zalogi. Postopek je naslednji: To storite tako, da poiščete želeni model; nato boste preusmerjeni na stran izdelka: Nato kliknite gumb »Obvesti me« v spodnjem desnem kotu strani izdelka: Preusmerjeni boste na stran za prijavo: Za potrditev opozorila morate biti prijavljeni v svoj račun Casanoov: ● Če že imate račun: vnesite svoj e-poštni naslov in geslo, ki ju uporabljate za svoj račun Casanoov, in kliknite »Prijava«. ● Če ste novi v Casanoov: Kliknite »Registracija« in nato ustvarite svoj račun Casanoov. Ko se prijavite ali registrirate, se bo odprla ta stran, ki potrjuje ustvarjanje vašega opozorila za izdelek, ki vas zanima: Vse, kar morate storiti, je počakati, mi bomo poskrbeli za ostalo in vas obvestili takoj, ko bo spet na zalogi! Opomba: Če izdelek ni več na voljo, vas bomo o razprodaji obvestili takoj, ko bomo zanjo izvedeli.
Casanoov si prizadeva ponuditi le izdelke, ki so na zalogi za nakup. Sistem prednostnih rezervacij vam omogoča, da dokončno naročite izdelke, ki vas zanimajo, za naslednjo pošiljko. Imate popolno preglednost glede predvidenih dobavnih rokov za te izdelke. V praksi preprosto izberite izdelke, ki vas zanimajo, in jih dodajte v košarico. Prednaročanje s Casanoovom še nikoli ni bilo lažje. Več informacij v naših Pogojih poslovanja > Izdelki, ki jih je mogoče naročiti Če želite oddati prednaročilo pri Casanoovu, najprej poiščite želeni model in nato boste preusmerjeni na stran izdelka: Nato kliknite gumb »Prednaročilo«, ki je na voljo in viden na vsaki strani naših izdelkov: Preusmerjeni boste na stran za prijavo: Za potrditev zahteve za prednaročilo morate biti prijavljeni v svoj račun Casanoov: Če že imate račun: vnesite svoj e-poštni naslov in geslo, ki ju uporabljate za svoj račun Casanoov, in kliknite »Prijava«. Če ste na Casanoovu novi: Kliknite na »Registracija« in nato ustvarite svoj Casanoov račun. Ko se prijavite ali registrirate, dokončajte prednaročilo in si zagotovite prednostno rezervacijo za prihodnje pošiljke. Samodejno vam bo poslano potrditveno e-poštno sporočilo za prednaročilo. Vse, kar morate storiti, je, da počakate, da bo vaš izdelek spet na zalogi in prispe na vaš dom! (Poslali vam bomo e-poštna sporočila, da vas o tem obvestimo!)
Casanoov oblikuje in ustvarja svoje izdelke z edinim ciljem, da zadovolji vaše potrebe. Kmalu na voljo: Ta status naših izdelkov pomeni, da je njihova vrnitev na zalogo določena s približnim datumom. Te informacije so vidne na naših listih izdelkov pod kratkim opisom. V tem primeru lahko uporabite funkcijo »Obvesti me«, da boste obveščeni, ko bo izdelek spet na zalogi, če vas zanima. Če želite slediti temu postopku, vas vabimo, da si ogledate naša pogosta vprašanja v razdelku »Opozorilo, kako to storim?«. Žrtev lastnega uspeha: V vseh primerih gre za izdelke, katerih zaloga ni na zalogi; artikli brez zaloge so nato označeni kot »Ni na voljo«. Ta izdelek bo obnovljen, vendar trenutno ni na zalogi in še nimamo datuma vračila, ki bi ga lahko posredovali. Kot v prejšnjem primeru glede artiklov »Kmalu na voljo« lahko ustvarite opozorilo, ki vas bo obvestilo, ko bodo spet na voljo. Včasih je verjetno, da določeni izdelki ne izpolnjujejo več pričakovanj skupnosti Casanoov. V teh primerih lahko prenehamo s proizvodnjo določenih artiklov, da bi ponudili nove linije, ki bolje izpolnjujejo vaša pričakovanja. Vedno nas lahko kontaktirate, da ugotovite, ali bo ta izdelek kdaj obnovljen, in če to ni načrtovano, vam lahko ponudimo različne alternative za podobne izdelke.